Норії ковшові / Норії ковшові N, NC (стрічкові, ланцюгові)

Норії ковшові N, NC (стрічкові, ланцюгові)

Норії ковшові N, NC (стрічкові, ланцюгові)

Перед відправкою замовлення заповніть, будь ласка, невелику анкету:

Норії стрічкові (ковшові) N призначені для вертикального транспортування зерна та продуктів його переробки, а також насіння інших культур на задану висоту.
Норії виробництва Харківпродмаш випускаються для транспортування сипучих продуктів на висоту до 50 метрів з продуктивністю до 350 т / год, по категорії 1 ГОСТ 15150 в кліматичному виконанні «У».

Верхня частина норії носить назву головки, нижня - башмака. Вони з'єднують між собою норій труби. Каркас башмака і головки обшитий листовим матеріалом завтовшки 3-4 мм. Тяговим елементом стрічкової норії є стрічка з ковшами, яка натягується за участю натяжної і приводного валу. При включенні приводу норії, починається обертання приводного барабана, який приводить в рух норію та стрічку з ковшами.

Продукт потрапляє в башмак через завантажувальний патрубок, де захоплюється ковшами і піднімається до голівки норії. При обгинанні стрічки з ковшами приводного барабана, зерно, яке перебуває в ковшах, під дією відцентрових сил викидається з ковшів і через розвантажувальну воронку в голівці і виводиться з норії.

Відмінними рисами конструкції норій є мінімальна кількість зварних з'єднань; легка зміна розташування приводу з правого на лівий; легка зміна розташування приймального патрубка; гвинтове регулювання натягу стрічки; шиберне регулювання завантаження норії; можливість ручного очищення башмака від продукту.

У секції головки знаходиться приводний барабан, футерований прогумованою стрічкою, що запобігає прослизання стрічки при роботі норії. Внутрішня поверхня головки обшита зносостійкими футерованими листами, що зменшує травмування зерна, а також підвищує зносостійкість корпусу.

По конструкції корпусу норія двохтрубна - вихідна і спадна гілки стрічки, знаходяться в окремих трубах.

Головка норіїГоловка норії
Головка норії
Головка норії

У башмаку проводиться натягування стрічки за допомогою 2-х натяжних гвинтів, роздільних для кожного кінця вала натяжної барабана. Така конструкція дає можливість точно регулювати розташування натяжної барабана і виключити сходу стрічки в процесі роботи. Також розташовані дві заслінки, що дозволяють легко виконати зачистку при зміні культури або завалі.

Конструкцією башмака норії передбачена можливість установки датчиків завалу і обертання валу натяжного барабана. Як датчик завалу застосовується сигналізатор рівня мембранний. Він встановлюється з боку вихідної гілки стрічки з ковшами. Як датчик обертання застосовується безконтактний вимикач індукційного типу.

Башмак норіїБашмак норії
Башмак норіїБашмак норії

Башмак норії комплектується прийомним патрубком, який встановлюється з будь-якого боку башмак в залежності від того, яка передбачена подача продукту в норію - зустрічно руху стрічки з ковшами або в тому ж напрямку. У разі завантаження норії з двох сторін на башмак встановлюється додатковий прийомний патрубок.

Як проміжні секції можуть використовуватися різні типи норії труб. Труби виготовляються з листового матеріалу завтовшки 2 мм:
Труба проміжна служить для набору норії до необхідної висоти.
Труба монтажна служить для зручності монтажу ременя, періодичного огляду стану ковшів і ременя, кріплення і заміни ковшів. Також тут розташовані оглядові вікна, що дозволяють оглянути і визначити стан ковшів і рух стрічки. Дві знімні кришки забезпечують вільний доступ до ковшів.
Труба під аспірацію служить для підключення аспірації.
Труба зі вибухорозрядником дозволяє встановити додатковий вибухорозрядний пристрій.

Труба під аспіраціюТруба монтажнаТруба проміжнаТруба зі вибухорозрядником
Труба під аспіраціюТруба монтажнаТруба проміжнаТруба зі вибухорозрядником

Привід норії редукторного типу і розміщується у верхній її частині. Можуть бути різні комплектації виконання приводу, як вітчизняного (редуктор і двигун або Мотор-редуктор), так і закордонних виробників (мотор-редуктор). За засобом монтажу приводний механізм може розташовуватися як справа, так і зліва. При установці в якості приводу мотор-редуктора потужністю до 15 кВт можливий монтаж його безпосередньо на приводний вал головки норії, що істотно зменшує розмір.

Тяговим органом стрічкової норії є гумовотканинна транспортерна стрічка. Конвеєрні стрічки даного типу мають гумовотканинну основу, для їх виробництва використовується тканина.

Можлива наявність гумового шару обкладання на верхній і нижній поверхнях норійної стрічки. Вона може покривати як робочу так і неробочу поверхню і мати різну товщину. Надається можливість вибору тканинної основи: БКНЛ або ТК-200 по ГОСТ 23831-79 або ЕР європейського виробника.

Норії ланцюгові NC призначені для вертикального транспортування зерна та продуктів його переробки, а також насіння соняшнику, ріпаку, шроту та інших гарячих, пилових і абразивних сипучих матеріалів. Застосовуються в елеваторах, сушильно-очисних баштах, зерноскладах, млинах, комбікормових і олійно-екстракційних заводах.

Тяговим органом є пластинчастий ланцюг по ГОСТ 588-81 з приєднувальними елементами для кріплення ковшів.

Стрічка з ковшамиЦеп з ковшами
Стрічка з ковшамиЦеп з ковшами

Норія може комплектуватися одним з трьох типів ковшів: металеві збірні (суцільнотягнені), металеві (штамповані) і полімерні.

Ковш металевий збірний (суцільнотягнений)Ковш суцільнотягнений (штампований)

Ковш полімерний

Ковш металевий збірний (суцільнотягнений)Ковш суцільнотягнений (штампований)Ковш полімерний

 

  Суцільнотягнений (зварений) Суцільнотягнений (штампований)Полімерний
Переваги• Міцність
• Можливість видалення продуктів зносу за допомогою магнітного сепаратора або магнітної колонки
• Має хорошу зносостійкість і виключає налипання зерна
• Можливість видалення продуктів зносу за допомогою магнітного сепаратора або магнітної колонки.
• За своєю масою можна порівняти з полімерними ковшами
• Вибухобезпека, так як виключається можливість виникнення іскри при зачіпанні
кромки ковша про норійних труб
• Практично не травмується зерно і насіння за рахунок еластичності кромки ковша
• зменшує споживання електроенергії внаслідок низької маси ковша на відміну від металевих.
• Виключається налипання важкосипучих і вологих продуктів за рахунок низької адгезії продукції до полімерної поверхні
• Відсутність деформації полімерних ковшів при ударах, корозійна стійкість, що збільшує їх довговічність в 2-3 рази
• Безшумні в роботі, що створює більш комфортні умови для працівників
Недоліки• Велика вага, що призводить до перевитрати електроенергії і сильної деформації ковша в місцях вигинів
• Гострі вигини, що провокують налипання зерна в кутах ковша, що істотно знижує продуктивність норії
• Легко деформуються• При низьких температурах ковші стають крихкими і легко ламаються.
• Неможливість видалення продуктів зносу

Норії стрічкові N

Типорозмір норії

N-5

N-10

N-20

N-50

N-100

N-175

N-350

Продуктивність по зерну * при вологості 17%, т/год

5

10

20

50

100

175

350

Номінальна частота обертання приводного барабана, об/хв.

140

140

71

112

60

60

50

Швидкість руху стрічки м/с

1,4

1,6

1,6

2,3

2,2

2,3

2,5

Ємність ковшів, л

0,7

1,45

1,6

1,7

4

8

8х2

Крок ковшів, мм

210

300

260

170

180

225

250

Ширина стрічки, мм

125

150

175

200

300

450

800

* насипна щільність 0,75 т/м3

Норії ланцюгові NC

Типорозмір норії

NC-10

NC-20

NC-30

Продуктивність по зерну * при вологості 17%, т/год

10

20

30

Номінальна частота обертання приводного барабана, об/хв.

71

71

71

Швидкість руху стрічки м/с

1,2

1,6

1,9

Крок ковшів, мм

250

320

320

Ємність ковшів, л

1,1

1,6

2,0

Крок ланцюга, мм

160

160

160

* насипна щільність 0,75 т / м3

Замовити зворотній дзвінок

Привіт, наш менеджер передзвонить вам протягом декількох хвилин.